Over mij


Ik zal mijzelf eens even voorstellen! Ik ben Elise Moerland, een 22 jarige en enthousiaste paardenfotografe uit Zeeland. De meeste mensen zien alleen mijn kant als paardenfotografe, maar ik heb er nog veel meer.


Naast mijn hobby voor fotograferen heb ik een paard genaamd Dancer. Dancer is een Irish Draught van 16 jaar. Hier gaat naast mijn studie en het fotograferen mijn overige tijd naar toe (en ook geld, want het is nog al een sloper).

Naast mijn twee super leuke hobby's doe ik ook een opleiding voor verpleegkundige. Op dit moment zit ik in mijn derde jaar, dus we hebben nog even te gaan. Het liefst zou ik later in het ziekenhuis werken, maar op dit moment zijn we nog aan het oriënteren door middel van stage.

Als fotografe zorg ik ervoor dat mensen zich op hun gemak voelen en maken we er samen een dag van om niet te vergeten. Door deze ontspannen sfeer probeer ik de mooiste en spontaanste foto's te creëren. Ik heb een belangrijk motto die ik sinds het begin van mijn hobby al meeneem namelijk:


''Capturing loving memories''


''Capturing loving memories''


Typische dingen over mij


| Ik ben een onwijs erge snoepkont. Alles wat zoet is gaat er bij mij naar binnen.


| Ik vind het heerlijk om buiten te zijn. Zomaar lekker in de zon zitten en niks doen is een van mijn hobby's.


| Ik ben een echte nachtuil. 's Ochtends ben ik vaak moeilijk enthousiast te krijgen, maar 's avonds kan het niet gek genoeg. Ik ben het liefst tot 1 uur wakker en word dan automatisch 9 uur weer wakker. (geen uitslaper dus).


| Ik heb hoogtevrees. Echt een drama, maar mij spot je altijd zo dicht mogelijk tegen de grond.

| I LOVE muziek! En dan het allerliefste alles door elkaar. Van rap naar rock en terug naar Nederlandstalig. 


| Ik hou van actief bezig zijn en doe daardoor graag hardlopen en krachttraining


| Ik vind het fijn om spraakberichten te sturen of filmpjes. Dat verteld echt heerlijk.


| Mijn favoriete eten is friet, maar ook taco's en lasagne vind ik echt heerlijk!


| Ik ben enig kind. Ik krijg ook vaak de vraag of dat ik dat erg vind en eigenlijk vind ik dat helemaal niet. Ik heb ook hobby's die ik heerlijk alleen uitvoer en vind het heerlijk om af en toe alleen te zijn.


| Thee fanaat!! Boek je een shoot in de winter dan spot je waarschijnlijk een thermosfles met thee (of warme choco).


| Lievelingskleur is groen en roze.

| Ik heb een hond. Hij is een dwergteckel genaamd Jip